Ekonomi

Endüstriyel mutfak şirketleri distribütör arayışında... Meksika’da ‘El Turco’ çıkarması

Meksika’da 39’uncu kez düzenlenen ABASTUR fuarında Türkiye, 12 firmayla Çin’den sonra en kalabalık katılımı gösterdi. Ticaret Bakanlığı’nın uzak pazarlar stratejisi kapsamında adeta ‘El Turco’ fırtınası esti. Sektörün Meksika pazarına yeni girdiğini söyleyen TUSİD Başkanı Bekir Topuz, “Bu fuarda sadece satış değil, distribütör bağlantıları da hedefliyoruz. Kısa sürede Meksika’da büyüyeceğiz” diye konuştu.

‘İLK KEZ KATILIYORUZ’

TUSİD Başkanı Bekir Topuz, sektör olarak fuara ilk kez toplu katılım gösterdiklerinin altını çizdi. “Latin Amerika’nın en büyük endüstriyel mutfak ve gastronomi fuarındayız. 12 firmanın büyük kısmı için bu, Meksika ile ilk temas” diyen Topuz, Ticaret Bakanlığı’nın ‘uzak pazarlar stratejisi’ kapsamında verilen destekle sektör olarak geniş katılım gösterildiğini vurguladı.