Ekonomi

İşletmeler için uçtan uca dijital bankacılık dönemi

‘Birlikte Geleceğe Buluşmaları’nın Ankara etabında dijitalleşmenin artık tüm sektörler için kaçınılmaz bir zorunluluk haline geldiğini belirten sektör temsilcileri finansal hizmetlerdeki  dijitalleşmeye vurgu yaptı. Akbank yöneticileri uçtan uca dijitalden müşteri olma hizmetinin yanı sıra mobil üzerinden POS, ticari kredi kartı ve ticari kredi başvuruları yapabilme gibi çok geniş bir alanda hizmet sunduklarını  bu çabalar sonucunda, her 10 KOBİ müşterilerinden 8’inin dijital kanalları kullandığını söyledi.

Hürriyet Gazetesi Ekonomi Müdürü Sefer Levent’in yönettiği panelde konuşan Bülent Oğuz, “Akbank olarak KOBİ’ler için temel ürün ve hizmetleri dijitalleştirirken, iş yapış şekillerini de daha dijital hale getirmelerine yardımcı oluyoruz. Örneğin, uçtan uca dijitalden müşteri olma hizmetimiz ile tüzel müşterilerimiz kolaylıkla Akbanklı olabiliyor ve işlerine değer katabiliyorlar. Mobil üzerinden POS, ticari kredi kartı ve ticari kredi başvuruları yapabilme gibi çok geniş bir alanda hizmet sunuyoruz. Bu çabalar sonucunda, her 10 KOBİ müşterimizden 8’i dijital kanalları kullanıyor” dedi.

Akbank uçtan uca dijital hizmetleriyle müşterilerinin Sanal POS, Elektronik Teminat Mektubu, Çek teminatlı kredilendirme ve ticari artı para ürünlerini Akbank Mobil aracılığı ile kullanabilmelerini sağlıyor. Bu kapsamda öne çıkan bir diğer yenilik ise Anlık Döviz hizmeti. Böylece döviz alım-satım işlemlerinde müşterilerine kolaylık ve avantajlı kur imkanları sunan Akbank, teminat mektubu süreçlerini de saniyelik sürelere indirerek şube ile iletişime geçmeden dijital kanallar üzerinden başvuruları tamamlamayı mümkün kılıyor.